Påskdagen

Go kväll här mitt emellan i pausen på bingolotto passar jag på att lägga upp dagens bilder.

Idag har mina föräldrar samt Britt o hennes dotter Åsa varit här hos oss och hälsat på, de var väldigt
trevligt o jag gillar deras sällskap.
Britt hade med sig en present till Helga, hon blev så glad.
Utöver detta har jag även hunnit vara ute o åka skidor med Tova. =)


Här ligger Helga o njuter av sin fina present från Britt.
image211


Här ligger Helga o myser med min pappa Roger.
image212


Här är Helga ute o fryser lite, men kissa måste man ju göra ändå. ;)image214

Här står Helga o vaktar gården med dom stora flickorna.
image213

Nu återgår jag till Bingo spelet.

Ha en bra kväll!

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback