Medicin

Bara en snabb uppdatering mitt emellan allt annat.
I måndags var jag åter till läkaren, jag fick 3 olika astma mediciner.
Så nu inhalerar jag dom vid ett bestämt antal tillfällen per dag.
Har fått mindre hosta direkt, sovit bättre så de är förkylningsastma
som gjort att ingen hostmedicin hjälper att lindra hostan.
Dyrt var de oxå, hämtade medicinen och vad gör man när hon
på apoteket säger "Jaha, de då blev de 1395:-" inombords
kände jag att va faaaan!. Men snällt betalade jag o nu är jag
fattig direkt lönen kom.....


Nu återgår jag snabbt till arbetet.

Ha de bra, jag hoppas på att vara frisk snart.

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: majsan

Hejsan! Det är tyvärr inte roligt när mediciner ska hämtas ut, tänk förr så var astma mediciner helt gratis, härliga tider.

Det positiva är att du nästan har frikort. Då är set roligt att hanla på apoteket :o)



Ha en bra dag & hälsa Karin.



Spöket i torpet

2008-12-16 @ 12:38:51
Postat av: Majsan

Jag skulle kanske titta på stavningen innan publicering.



Spöket igen.

2008-12-16 @ 12:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback