He he he

Hej allihopa, idag är de Lördag o jag har jobbat.
Var så lugnt o skönt på kontoret och fick gjort en massa.
Jag uppskattar ju lugnet när jag jobbar, även om jag även uppskattar de liv de är ibland.
Jag åkte och jobbade efter att jag Helga gjort morgon, hon vaknar ju relativt tidigit än.
Vi var först ute, hon gjorde både nr 1 o nr 2. Sedan gick vi in och hon var ju tvungen
att hälsa på alla katterna som hon saknat under natten. Sedan mös vi lite på soffan.
Efter de gick jag o duschade o sedan åt vi frukost tillsammans.
Så kring en 07:40 hade nog Helga somnat om på soffan o jag åkte till jobbet.
Vi hade förresten kanongod mat på jobbet idag, de var biffstroganoff med efterrätt. =)
Det var så gott, jag gillar ju inte kött så där annars, så jag blev så förvånad när jag
tog första tuggan och tyckte så om det. De var små gulliga syltlökar i den, super gott
tillsammans med all feta ost som jag åt....

När jag kom hem från jobbet gjorde jag middag åt mig o Jesper och efter det
tog jag dom två tokstollarna Tova o Helga på prommis. Bäcksvart som vi har
de här använder vi givetvis reflexväsar allihopa och jag utrustade mig dessutom
med ficklampa, jag är ju mörkrädd....

Nu har alla sloknat, så nu är de väll lugnt ett litet tag och Jesper kollar TV.
Jag tror jag ska spela lite Sims 2... satt för sent i natt med det, så jag är förvånad
över hur bra dagen har gått.

Ha de gott, jag jobbar imorgon oxå.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback