Åker hem

Ikväll tar jag, Jesper o valpen Affe flyget från Malmö hem till Karungi.
(Ja, ja, givetvis byter vi plan i Stockholm o tar bilen från Luleå o hem...)
Skulle varit nice om planet gått direkt hem....*fniss*
De ska bli skönt att komma hem till Karin o djuren, saknar dom!
Jag trivs så himla bra här nere hos Lotta o Affe så är min familj ofullständig här
utan dom andra....
Igår var Jesper o Affe på Vallåkra träffen, massor med bilar som gick fort o lät illa....
Mycket show.....
Jag o Lotta åkte på ett shoppingcenter o strosade o åt supergod glass, satt o
titta på folk o snackade massa.
Sedan när vi kom hem fortsatte vi att fixa Ottos päls o pussade o umgicks med
hundarna.
De blev en tidig kväll eftersom Lott o Affe jobbar idag o de var skönt.
Ikväll 19:20 går planet hem o vi är i Luleå 22:25.
Sedan är de bara att hålla upp ögonen o köra sista biten på 1:45 till Karungi.
De ska bli så mysigt att få komma hem med vår nya familjemedlem o
sedan krypa ned i sin egen säng.
Synd bara att man ska upp o jobba imorgon.. *morr*
Tur Karin är ledig.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback