Solen värmer

Oj vad solen har värmt oss hela helgen, så underbart att de svårt att förstå att de på riktigt är sommar!
Vi har 2 år i rad inte haft någon sommar o nu bara njuter jag allt vad jag kan.
Blommorna blommar, nya jordgubbar mognar i mängder varje dag, jag svalkar mig i min lilla pool
flera gånger om dagen. Jag pysslar i trädgården så mycket jag bara hinner, klipper lite gräs, flyttar
lite blommor, jag är så nöjd med mina nya träd, dom är så vackra.
Potatisen växer, eller iallafall blasten, har inte kollat i jorden än.
Igår rensade jag iallafall potatislandet, för ogräset var höggre än blasten, jag täntke att potatisen
oxå ville ha ltie sol....
Hallonen börjar mogna, vinbären är klara och ni förstår att jag äter av alla mina bär.
De är så gott!

Hundarna får sina promenader på morgonen o på kvällen när de inte är fullt lika varmt ute.
Katterna älskar att vara ute med oss på gården.

Vi har grillat i helgen, mums vad god fläskfile vi åt! =)

Igår var vi o hälsade på Annika, de var roligt, jag håller tummarna att hennes tikar är dräktiga.

*Gääsp* Efter att ha klippt hela gräsmattan och just ätit plättar känner jag mig lite slö,
jag tror jag ska gå o lägga mig ute i solen o läsa min bok.

Hoppas ni haft en lika skön helg som jag.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback