Jag borde...

Jag borde få pris för världens sämtsa bloggare, ujj vad länge sedan jag skrev något.
Vad gör jag istället då?
Hmmm... förutom att jag jobbat jätte jätte mycket så har vi ju kattungar just nu.
På fredag är dom 8 veckor om jag inte räknat fel, så de är fullt fart medvetslös på dom just nu.
Dom är i det stadiet när dom inte kan gå, utan bara springa eller skutta fram.
Detta till hundarnas stora nöje som äääälskar att jaga dom, vilket inte jag o K uppskattar.
Kattungarna bryr sig inte nämnvärt, dom får ju springa....

Min värk är faktiskt bättre, känns som mitt evighets skov håller på att vända.
Har fortfarande värk, men måste inte äta smärtstillande varje dag, så de är skönt.
Sånt ger mig energi även om jag är skapligt sliten o trött ännu.
MEN SNART, så då j-vlar kommer jag vara lika pigg som alla andra. =)
Det ser jag verkligen fram emot.

Har suttit o fantiserat om en resa utomland, vilket är typ ett omöjligt projekt.
De är nog svårt att hitta djurvakt till ett djur o när man har en hel drös måste
man hitta många djurvakter för att de ska gå runt.

Ska ta lite kort på hur de ser ut här hemma nu. Vardagsrummet har ju nya tapeter
likaså hallen. Kylen o frysen i köket är äntligen på den platsen dom ska vara o inte
mitt i vägen som vi haft dom hur länge som helst. (De var golvet där dom står nu
som var tvunget att fixas - och NEJ jag är ingen snickare...)

Jo en annan sak jag gjort mycket på senaste, eller som vi gjort mycket på senaste.
Vi har lagat massa god mat tillsammans, prövat nya recept, prövat nya ingredienser.
Sånt gillar jag verkligen, finns inget roligare än att testa nya saker.

Utöver detta har vi haft de stora nöjet att folk börjar röra sig ute, så vi har haft besök
av flera goda vänner på senast. Sånt hinner man inte med kring jul o nyår, då har man
så många måsten....

Ja ja, nu ska jag ta o lägga ut lite nya bilder på kattungarna.
Dom hittar du här => Kattungarna

Ha de gott så länge så ska jag försöka skärpa ang min blogg.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback