Jag sa ju det!


Jag sa igår att dom två bästa låtarna i Göteborg är Alcazar och Ugglas!

Karin sa att om jag ringde o röstade på Ugglas skulle hon aldrig förlåta mig. *asgvar*
-Ja, ja sa jag.
Jag var bensäker på att Alcazar går vidare, men tänkte att Ugglas är de nog inte lika säkert att vi
är många som gillar.

Men de gick ju bra, Alcazar vidare direkt och Ugglas i andra omgången SAMT den
där nya extra chansen. Tänk att den där jurryn tog ut samma låt som jag - coolers.

Så ifall ni undra vem som röstade på Ugglas, var de inte jag, men de gick ju bra ändå!

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hallåj där uppe!

Det var inte illa att rösta så rätt.. det gjorde inte vi men vi hängde inte läpp för det. Jag har skickat en utmaning till dig... Gå in i min blogg så får du se!

Kram Camilla

2009-02-08 @ 20:44:11
URL: http://www.teamleader.se/camilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback