Jag o Tova

Idag på eftermiddagen åkte jag o Tova till Ikea och hälsade på mina arbetskamrater.
De uppskattade hon verkligen!
Efter de åkte vi till Djurmagasinet och hon fick välja ett ben och jag köpte 2 nya bäddar.
På kvällen när vi låg i soffan var hon såååå nöjd.

Tidigare på dagen igår var jag o Karin med hundarna till stugan o gick på prommis, de är
är så fint att gå i skogen där. Men tyvärr blev bilderna bara kacka eftersom de var så disigt.

Kram Mia
(Glöm inte att kolla kattungarna på http://repos.blogg.se/djuren/ )


Kommentarer
Postat av: Ullis (Långnäs) :)

Hej vännen! Hittade hit via facebook och först via din sida med kattungarna. Alltså jag tror jag döööör! Något så vansinnigt bedårade har jag inte sett på länge!! :) Galet söta små missar!!



Hoppas allt är bra med dig och de dina!!

Kram, Ullis

2009-01-22 @ 01:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback