Helsingborg

Nu är jag o Karin hos Lotta o Affe i Vallåkra utanför Helsingborg.
När vi kom hit så var de +32 gradere och strålande sol.
Affe o Lotta har bjudit oss på så underbaert god grillad fläskfil, kokt potatis, grönsaker o god sås.
Vi har tittat på valparna o pussat på dom, dom är helt underbara.
Nyss var jag, Karin o Affe o badade i Råå, de var så skönt efter en varm dag ute.
Nu sitter vi ute på deras veranda o njuter av vädret o solen som håller på att gå ned.
Hundarna är soft o myser med oss o vi dricker gott.
Vad jag älskar dessa hundar, mest såg jag fram emot att få se Ida för att hon utvecklats så bra
och har blivit modigare. Mycket roligt att få se henne med egna ögon.
Johana var lika go som vanligt o vi har pussats som tusan.
Olga (Helgas mor) är väldigt trevlig o nu vet vi var Helga har fått olaten att gå på bordet ifrån.....
Betty är lika söt o go som vanligt och Rocky är lika mysig som vanligt o har sommarfrisyren. =)

Nu ska jag vara lite trevlig o umgås mera.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback