JBL

Yepp idag kom lönen och jag har köpt jättesnygga JBL högtalare till datorn!
Jag är så nöjd och poppar för fullt här hemma, så himla bra ljud.
De följer med skal så man kan byta färg, jag har svart just nu.....


Så här ser dom ut:

"Ljudkvaliteten
Efter att ha brassat på med en tung triphop-låt med skakande bas, en blåssektion och falsettsång som lät riktigt bra började undertecknad undra om fel högtalare var inkopplade. Men det stora ljudet kom faktiskt från dessa små rackare. Basresponsen är snärtig, mellanregistret varmt och diskanten krisp. Oavsett vad vi kastade på dem så gick det inte att få något dåligt ljud ur dem. Däremot är ljudbilden inte exakt och framför allt finns det så klart inga stora resurser att hämta ur Spot. Vill man spela på hög volym är det här fel val, men för alla som vill lyssna på musik utan att ha några audiofil-krav är det ett mycket bra köp. "

Hoppas ni får en jätteskön helg, jag ska bara ta de lungt o har bestämt mig för att vägra jobba...
Åtminstone imorgon ska jag vara ledig, kanske jobbar jag lite på söndag...

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback