Sent

Idag slutade jag sent, eller sent o sent, jag stämplade ut 19:46 då hade vi stängt varuhuset.
Jag har jobbat o jobbar några dagar i receptionen pga semestrar.
De är roligt och omväxlande + att jag kan jobba på med mina saker samtidigt.
Idag var de iallafall Torsdag o de betyder att de är fredag imorgon o de ska bli
så skönt att få avsluta den här veckan.
Jag har avslutat många saker den här veckan så jag har ganska mycket
energi. =)
Ja just ja, idag blev jag bjuden på en supergod räkpaj. Sussi hade gjort och de var
jättegott. Den avnjöt jag på eftermiddagen i receptionen, så jag var inte ens
hungrig när jag kom hem, skönt.

Var nyss ute och gick med hundarna o sedan åt jag massa jordgubbar från mitt
lilla jordgubbsland. De har verkligen exploderat med jordgubbar i år, så gott!

Nu har jag pussat o gossat med alla djuren o ska ta lite kvällsfika o sedan
krypa i sänga o läsa min bok.

Hoppas du får en bra avslutning på veckan o en trevlig helg.

Jag håller tummarna för bra väder. =)

Kram  Mia

Ps. Bifogar en bild på tok Oscar som var så lycklig över att jag tömt papperskorgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback