Stockholm

Hej hopp, nu är vi i stockholm o imorgon åker vi tåg ned till Helsingborg o våra kära vänner Lotta o Affe.
Här är varmt väder, vi har varit på stan o kollat runt, varit på IKEA utställningen på Liljevalchs, varit på Bromma Zoo affär (de var en superstor affär med typ allt o lite till) och sedan nu på kvällen avslutade vi med en god plankstek på en jätte mysig pub! Vi satt på uteserveringen o tittade på folk o snygga bilar o drack även en god öl.
Ja just ja, höll på att glömma att vi även varit ute på Kungens Kurva o kollat in IKEA och alla stora affärer runt i kring.
När vi tog bussen in till stan så kom Malin J som jobbar på kurva, de var roligt att träffa henne.
Jag har inte shoppat så mycket utan mest kollat på folk o promenerat, men två t-shirts blev det.
Sedan köpte Karin en sweatshirt jacka o till Franz har vi inhandlat ett pinkskydd och sedan en ny affilierings sax.

Hoppas ni har de bra hemma eller vart ni än är, vi har de bra i stockholm o de är så skönt att vara ledig.
Jag tror inte jag tänker börja jobba någon fler gång, måste bara klura på hur jag ska försörja mig....

Kram Mia & Karin
PS. nu ska vi gå på rummet o vila våra stackars fötter.....

VI SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback