Läkaren & Bosse

Igår (Torsdag) var jag till Luleå, träffade min reumaläkare, hon är så bra.
Mina prover ser bra ut, jag kan fortsätta äta mina mediciner och hon bytte ut
ena medicinen.
Vi gick igenom vad jag ska hålla koll på och vad jag ska undvika.
Dessutom bad hon mig etablera en kontakt med ögonläkaren i Torneå,
för ögonen är något jag måste hålla stenkoll på. Så de ska jag se till att
göra så snart så möjligt.

Jag var på Toyota och fick fixat de små rostangreppen på bakdörren, dom
monterade även stänkskydd så vi inte ska få likadant igen. + att dom bytte lampor
fram. =) Billigt och bra, tack för det Berlins Motor (Toyota) i Luleå.

Sedan åkte jag hem o under tiden hade Karin varit till Kalix o hämtat Bosse o Tova.
De blir vårt sista försök till att få till någon parning dom emellan.
Vi har kommit fram till att de är inte så att Bosse är feg, han är bara omogen och
fattar inte riktigt vad de är han ska göra.
Så Siri visade igår flera gånger hur han ska göra och nu tror vi att han har börjat
förstå. Men än så länge pippar han bara Tova i huvudet.
Men vi får se, de kanske lossnar.

Idag på förmiddagen har jag varit hemma o eftermiddagen ska jag jobba.
Ifall vi inte ses o hörs, så hoppas jag du får en bra helg. De ska jag ha.

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback