Alla hemma

Hej, nu är de ganska länge sedan de blev någon uppdatering här.
Jobbet tar skapligt med tid just nu, är i slutskedet av schemaarbetet,
man kan verkligen jobba ihjäl sig med sånt.
Aldrig är jag nöjd o ständigt försöker jag tänka om och tittat på nytt
och försöker få de bättre.
Synd bara att dom som mottager schemat nästan aldrig förstår det.
Men så är det och jag gör alltid mitt bästa utifrån beställningen.
Så jag är ändå nöjd när jag lämnar ifrån mig schemat.

Vad har jag gjort i veckan förutom jobbat då?
Jo jag har försökt tillbringa så mycket tid så möjligt med våra hundar.
Och igår hämtade vi hem Franz, ääääntligen har Siri o Helga slutat löpa.
Oj som jag har saknat honom och äntligen känns de som vi är alla igen, ingen som saknas.
Franz är en underbar kille, så vi är lyckligt lottade som har honom i våran flock.

Jo dessutom har jag hunnit fylla år, de var oxå trevligt.
God tårta, trevligt sällskap hemma, bäst var nog ändå att Berit o Anki var hit.
De var så roligt att dom kom, skönt att sitta o fika o bara prata strunt.
Anki o Berit är två superduper kollegor och vänner till mig.

Karin hade köpt en jätte jättefin lykta till mig, hon vet att jag älskar lyktor,
den hade direkt en bra plats ute. =)

Nu är det iallafall fredag kväll o jag sitter här i tar ett glas rödvin.
Imorgon ska jag o Karin åka på stan o köpa lite queenmat till Smilla,
de är sånt som kattmammor ska äta när de växer små kattungar i magen....
Vi ska nog ta med några att hundarna så dom får gå på djurmagazinet. =)

HA en jätte jättebra helg, jag ska nog jobba på söndag, de behövs liksom....

Kram Mia

Kommentarer
Postat av: Camilla

Halloj!

Oj vad du har hunnit uppdatera sedan jag var här sist! Roligt, betyder att jag får ta och kika in lite oftare!!



Oj vad snö ni har där uppe... känns lite avlägset just nu men det kommer nog snart här nere oxå!



Grattis på födelsedagen än en gång!



Vi hörs! Kram

2009-10-21 @ 08:23:36
URL: http://camillabloggar.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback