Sexbrottsling

Vill börja med att erkänna att vi måste ha landets yngsta sexbrottsling här hemma. (Karin ord)
Alf är snart 4 månader och beter sig som en vuxen avelshane.
Han kommunicerar med löptikarna som han vore värsta casanovan, gör alla signaler man ska,
samspelar med tiken, ställer upp sig bakom och tar rätt grepp direkt om tiken o juckar....
Han testar inte ens från fel håll eller sidan, som andra hanar brukar göra, han gör rätt direkt!
Nåväl, han är inte könsmogen o har inte ute snoppen (för de mesta) men ändå!

Nog om honom, nu om mig.
Veckan på jobbet har gått fort, däremot så har jag varit så mycket på jobbet att jag saknat
djuren, jag kan lätt vänja mig vid att vara hemma o pyssla på mer än när man jobbar heltid.
Men så lär de ju inte bli, jag måste helt enkelt hitta en balans mellan jobb o djur som jag
känner att jag trivs med.

Smilla löper så antigen idag (om jag orkar) eller senast imorgon, måste jag hämta avelshanen
från Luleå.

De blir en smula komplicerat med 2 löptikar, 2 hanar (varav en är könsmogen) och sedan en
katt som löper o sedan tar vi hem en hane som ska para henne...
Tur Franz kan vara så mycket hos Eva.

Smilla o hanen ska få vara o para sig i kontoret, men stängda dörrar.
Franz får då han är hemma gå tillsammans med Tova i köket.
Löptikarna Siri o Helga får gå i vardagsrummet o valp Alf får vara på
båda ställena. *puuh*
Franz sover iallafall hos Eva - tur nog.

Vi löser detta, men lite komplicerat blir det.
Och utöver detta så jobbar vi båda två......

Idag Lördag ska jag nog inte göra något speciellt alls på dagen, har ont i ryggen men hoppas
att de går över.

Ja just ja, alla nosar Tova i rumpan som tusan, så rent av kommer hon dra sitt löp tidigare
än vi trodde, de återstår att se, för hon ska ju ha date så fort hon löper....

Nu ska jag jobba lite, tur jag kan jobba hemma.

Ha en bra helg allihopa, jag rapporterar när de händer något av värde... *fniss fniss*

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback