Stormvindar

God förmiddag, idag blåser de stormvindar ute. Inte alls roligt.
Igår blåste de oxå, men inte i den här omfattningen så vi var ute HELA dagen.

Fy bubblan vad jag trivs när jag kan vara ute en hel dag o grejja på hemma
på gården. Ända gångerna jag var inne var typ åt lite, drack lite o gav alla
andra mat o kollade mailen. =)

Jag klippte gräset, flyttade lite staket, byggde en liten provisorisk grind
och lite allt möjligt ute.

Hur som helst, så hade jag o djuren en underbar dag o vi njöt i fulla drag
av att vara lediga.

Idag blir de lite mera soft o inne, ska åka snart en sväng till stan o handla.
Kylen gapar tomt, så jag måste nog fylla på lite.

När Karin slutar åker vi till Luleå o hämtar en hankatt som ska para Smilla. =)

Ha en bra söndag!

Kram Mia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback